Links to interactive exercises

English Forum, a great website for ESL/EFL students (and teachers as well). Starting from the Interactive English Language exercises page, you will be able to brush up your grammar, build up your vocabulary, learn proverbs, do tests and quizzes, solve puzzles, and much more... Go to the INTERACTIVE ENGLISH LANGUAGE EXERCISES page now. to the RESOURCES FOR STUDENTS page. to ENGLISH FORUM HOMEPAGE. (www.englishforum.com)

Le contenu de n'importe quel site web sur internet peut être modifié à tout moment. Si un lien indiqué sur cette page conduit à un site dont le contenu ne correspond plus à la présentation que nous en avons fait, MERCI de nous CONTACTER immédiatement par email pour nous le signaler.

Updtd.: 11.08.09